Reklamace

Mrzí nás, pokud nejste s objednávkou zcela spokojeni.
Naším cílem je, aby každý zákazník dostal kvalitní filamenty a spolehlivý servis. Pokud se ale přece jen objeví problém, vyřešíme ho rychle a férově.


Jak postupovat při reklamaci

  1. Kontaktujte nás
    Napište nám na e-mail info@printbase.cz a uveďte číslo objednávky, popis problému a případně i fotografie závady.

  2. Odešlete zboží zpět
    Po domluvě s námi zašlete zboží na adresu:
    Měšická 1725/4
    390 02 tábor
    Přidejte prosím krátký popis problému a kopii dokladu o koupi.

  3. Vyřízení reklamace
    Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od doručení zboží, zpravidla to ale zvládáme výrazně rychleji.


Kdy máte nárok na reklamaci

Reklamaci můžete uplatnit, pokud:

  • zboží dorazilo poškozené nebo nekompletní,

  • výrobní vadu,

  • neodpovídá popisu na e-shopu.


Co dělat při poškození zásilky

Pokud je obal zásilky při převzetí viditelně poškozený, doporučujeme zásilku nepřebírat nebo ji převzít s výhradou a sepsat s dopravcem zápis o škodě.
Díky tomu budeme moci problém vyřešit mnohem rychleji.


Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Pokud nakupujete jako spotřebitel, máte právo zboží vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky, a to bez udání důvodu.
Stačí nás kontaktovat na info@printbase.cz a domluvíme další postup.

Poznámka: U již otevřených nebo částečně spotřebovaných filamentů může být hodnota vrácené částky snížena, pokud je zboží poškozené nebo neúplné.


Rychlé vyřešení problému

Naším cílem je, abyste byli spokojeni.
Pokud máte jakýkoli problém, napište nám – vždy se snažíme najít nejrychlejší a nejjednodušší řešení.

Instagram widget

%s ...
%s
%image %title %code %s